رفتنت باورنکردنیست.......
نویسنده :♥♥♥تمنا♥♥♥
تاریخ: 1 فروردين 1388 ساعت: 1:8
 

 

تسلیت

برتمام عاشقان مرتضی پاشایی

 



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت18:16---2 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ♥♥♥تمنا♥♥♥ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام عزیزیم....منم خیلی دوست دارم باهات لینک کنم ولی هرکاری میکنم نمیشه ونمی دونم مشکل کجاست؟ من چندباری این کاروانجام دادم ولی نشده امیدوام که از دسته من ناراحت نباشی عزیزیم!


فرحناز
ساعت1:51---5 آذر 1393
سلام..
واقعا ناراحت کننده اس.....
ای راستی وبت عالیه...حرف نداره...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وبلاگم داشته باشین!!!
تازه ترین مطالب
نویسندگان
دوستان
ابزارک های وبلاگ
 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 274
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 95441
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



كد موس