بغض..!
نویسنده :♥♥♥تمنا♥♥♥
تاریخ: 8 تير 1398 ساعت: 2:5

از خودم دور میشوم


تا به تو نزدیکتر باش
 


این روزها . . .

 


" خیال "


تنها راه با تو بودن است !

 

بغض


دست هایی ست


که از بیم آغـــــوش شدن


توی جیبم محــــکم مشت کرده ام


وقتی عابری که عطر تو را به تن زده


تو نیستی !




نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت13:58---20 ارديبهشت 1394
سخت است گلدان باشی برای گلی که مصنوعیست.سلام خوبین؟حال شما چگونه انگیزناک می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهرزاد
ساعت17:42---13 اسفند 1393
شب ها پرنده هایش می روند روزها ستاره هایش ببین آسمان همکه باشی باز تنهاییسلام

مهرزاد
ساعت10:16---5 اسفند 1393
آنجا نشسته ای و لبخند می زنی اما دستی تکان نمی دهی ای کاش آن قاب، قاب پنجره بود سلام دریای معرفت بهم سر بزن خرج که نداره خرجم داشت من خرجتو میدم با بالگرد بیا کرایش با من

mehrzad
ساعت17:12---30 بهمن 1393
به نفس های خسته این گرگ نگاه نکندنیارو برای کسی دریدم که ،مرا به سگی فروختSalam

رضا
ساعت20:19---28 بهمن 1393
سلام.
وبت عالیه.به منم سر بزن خوشحال میشم.


mehrzad
ساعت11:28---24 بهمن 1393
سلام نوشته های تلخ قشنگه ولی خودم تلخ نیستم شادم مثل زولبیا بامیه

mehrzad
ساعت15:43---20 بهمن 1393
دور و بر من پر است ازکاغذ های مچاله ای که هر کدام خاطره ای ، دردی ، ناگفته ای دارد و جایش سینه ی سطل کوچکیست که بزرگترین سنگ صبور من است.سلام+درود+سپاس*بدرود

pooya
ساعت1:26---15 بهمن 1393
خیلی ممنون
پاسخ:خوهاش میکنم


afagh
ساعت14:16---31 تير 1393


سعیده
ساعت18:03---25 تير 1393
درست زمانی که از وضعیت زندگیت شکایت میکنی
مردمانی هم هستند که برای داشتن زندگی مثل تو و بودن به جای تو حاضرند به هر کاری دست بزنند!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وبلاگم داشته باشین!!!
تازه ترین مطالب
نویسندگان
دوستان
ابزارک های وبلاگ
 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 94991
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



كد موس