جمله
نویسنده :♥♥♥تمنا♥♥♥
تاریخ: 8 بهمن 1393 ساعت: 12:31

خدایا من گناهی نکرده بودم

که اینک قلبی شکسته در سینه دارم . . .

گناه من چه بود که بازیچه دست این و آن بودم !
 
هر که آمد بر روی قلبم پا گذاشت و رفت
 
و حتی پشت سرش را هم نگاه نکرد !
 

.مهم ترین نگرانی وقتی است که

میخواهی به کسی از ته دل بگویی دوستت دارم

میگویی ولی

افسوس که مانند ندای چوپان دروغگو به نظر میرسد,

با این تفاوت که تو داری چوب چوپان های دروغگویی را میخوری که 

ندای دروغشان همه چیز را خراب کرده اند.

و افسوس

که حرمت دوستتــــ دارمـــ را شکسته اند..



نظرات شما عزیزان:

ساجده
ساعت15:42---10 بهمن 1393
لااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااایک= DD

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وبلاگم داشته باشین!!!
تازه ترین مطالب
نویسندگان
دوستان
ابزارک های وبلاگ
 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 95170
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



كد موس